MARIMS 420
MarimS 420
Może być sterowana rumplem silnika zaburtowego lub za pomocą układu sterowniczego zamontowanego w konsoli. Łódź posiada podwójne dno. Tworzy to szczelne komory wypornościowe. Profilowane dno i burty usztywniają konstrukcję łodzi. Podłoga w kokpicie, półpokłady, podest dziobowy i pokrywy bakist wykonane z blachy antyposlizgowej – ryflowanej. Całość wykonana jest z blachy o grubości 3 mm. Na dziobie mozna zamontować drabinkę dla płetwonurka. Lekko podgięte do góry dno w części dziobowej pozwala na łotwiejszy dostęp do brzegu. Duża platforma i podwyższony reling w części dziobowej pozwala na sprawniejsze prowadzenie akcji. Łatwiejsze podejmowanie ludzi, zwierząt i przedmiotów znajdujących się w wodzie. Łódź Marims 420 jako jedyna łódź o tych wymiarach, posiada kategorię projektową C potwierdzoną certyfikatem Polskiego Rejestru Statków nr CW/RCD/2506/2017. Pozwala to na użytkowanie łodzi na przybrzeżnych wodach morskich, zatokach, zalewach, jeziorach i rzekach, w warunkach wiatru o sile do 6 stopni w skali Beauforta.
Dane techniczne
| Konstrukcja kadłuba | aluminium |
| Długość kadłuba | 4,10 m |
| Szerokość kadłuba | 1,74 m |
| Zanurzenie | 0,08-0,22 m |
| Masa jednostki pustej | 330 kg |
| Maksymalna nośność | 630 kg |
| Maksymalna moc silnik(ów) | 18,4 kW |
| Kategoria projektowa | C |
| Maksymalna ilość osób | 6 |
| Certyfikat | PRS |