Łódź ratowniczo - robocza Marims 550. Kategoria projektowa C.

Dodaj recenzję:
  • Dostępność: Brak Brak  (1 szt.)

Łódź ratowniczo - robocza Marims 550 to wykonana z aluminium, wytrzymała jednostka, która napędzana jest silnikiem zaburtowym o mocy 100 KM. Może to być silnik o napędzie śrubowym lub strugowodnym typu JET.

 

Łódź Marims 550 wyposażona w konsolę sterowniczą. W części dziobowej łodzi znajduje się otwierana platforma transportowa o szerokości 1,35m. W części centralnej, na burtach znajdują się trzy otwierane bakisty na osprzęt spełniające rolę siedzeń. Podłoga w kokpicie, półpokłady, pokrywy bakist oraz podesty rufowe wykonane są z blachy antypoślizgowej – ryflowanej. Na rufie, pod podestem znajduje się miejsce na drabinkę teleskopową ułatwiającą wychodzenie z wody. Na rufie znajduje się konstrukcja wsporcza pod lampę zespoloną. Konstrukcja przystosowana jest również do montażu urządzeń elektrycznych i nawigacyjnych (anteny, oświetlenie robocze i nawigacyjne oraz osprzęt i przewody).

Łódź adresowana do Straży Pożarnych, Policji, WOPR-u, sztabów kryzysowych i innych służb. Zaprojektowana do patrolowania po wodach przybrzeżnych, dużych zatokach, zalewach jeziorach i rzekach w warunkach o sile wiatru do 6B włącznie i przy fali o wysokości do 2 m włącznie. Jakość potwierdzona certyfikatem Polskiego Rejestru Statków nr CW/RCD/1767/2015.

 



Standardowe wyposażenie łodzi:

  

Opuszczana platforma dziobowa zaopatrzona w:

- elektrohydrauliczną pompę ze zbiornikiem oleju

- sterowanie elektryczne stałe ( opcjonalnie bezprzewodowe )

- siłowniki do napędu,

- dwa zamki zabezpieczające zamkniętą klapę

manualny zawór otwarcia awaryjnego klapy,

- lina stalowa zabezpieczająca rampę podczas awaryjnego otwierania

•Hydrauliczny system sterowania łodzią z kierownicą

Bakisty otwierane z zamkami

Trzy ławki po bokach z zamykanymi bakistami

Siedzisko sternika 

• Konstrukcja wsporcza pod lampę zespoloną

Relingi i knagi:

cztery mocne uchwyty do przenoszenia łodzi dźwigiem

relingi podwyższone dla osoby stojącej w obszarze dziobowym na każdej burcie

- relingi burtowe wykonane w formie rur na każdej z burt

- reling na rufie

- knagi aluminiowe 6 sztuk

Instalacja paliwa:

- dwa zbiorniki paliwa o pojemności 70 l z elektrycznymi czujnikami poziomu

- pokrywa inspekcyjna zbiorników zakręcane śrubami

- dwa odpowietrzenia zbiorników

- dwa wlewy paliwa umieszczone na burtach

- dwa zgrubne filtry paliwa z separatorem wody,

- zawory paliwowe

- wąż paliwowy z normą ISO 7840



Opcjonalne wyposażenie łodzi:

 

  • Lampa zespolona z napisem STRAŻ z głośnikiem i manipulatorem

  • Światła nawigacyjne

  • "Linka życia" na burtach łodzi

  • Kotwica składana z liną

  • Pompa zęzowa ręczna

  • Pompa zęzowa elektryczna, automatyczna

  • Pagaje 2 szt. + uchwyty

  • Rzutka ratunkowa z uchwytem

  • Pławka świetlna z uchwytem

  • Koło ratunkowe z uchwytem

  • Akumulatory bezobsługowe z kablami w pojemnikach

  • Gniazdo zapalniczki wraz z instalacją

  • Dwa siedzenia na rufie (sternik i miejsce obok)

  • Pasy czerwone na burtach z napisem STRAŻ

  • Szperacz ręczny LED z uchwytem - na dziobie

  • Prostownik 230V automatyczny

  • Kompas podświetlany

  • Ploter, sonar, GPS – do wyboru

  • Silnik zaburtowy o mocy maksymalnej 100 KM

  • Przyczepa podłodziowa dwuosiowa z hamulcem, instalacja LED 12/24V

  • Przyczepa podłodziowa dwuosiowa z hakiem o regulowanej wysokości, instalacja LED 12/24V

  • Koło zapasowe do przyczepy

  • Pasy transportowe szerokości 50 mm – 2 sztuki

  • Uchwyty do mocowania ładunku na pokładzie 4 sztuki

  • Osłona śrub napędowych Propguard

  • Osłona transportowe śrub napędowych

  • Gaśnica 6 kg,

  • Gaśnica 2 kg ABC,

  • Nóż marynarski,

  • Bosak teleskopowy aluminiowy z mocowaniem ,

  • Wiosła teleskopowe z mocowaniem,

  • Czerpak,

  • Wiadro,

  • Odbijacze z tworzywa sztucznego

  • Cumy

  • Lornetka

 

 

 Dane techniczne łodzi:

długość całkowita 5,8 m
długość kadłuba 5,5 m
szerokość 2,5 m
zanurzenie kadłuba  0,35 m
maksymalna ilość osób 10
waga jednostki pustej 740 kg
maksymalna nośność 1050 kg
kategoria projektowa C
certyfikat Polski Rejestr Statków, CE

 

 UWAGA! ŁÓDŹ MOŻE BYĆ WYPOSAŻONA W ELEMENTY I OSPRZĘT INNY NIŻ PODANY POWYŻEJ. W TAKIM PRZYPADKU DOBÓR NIEZBĘDNYCH ELEMENTÓW USTALANY JEST INDYWIDUALNIE.  PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY LUB MAILOWY.

Zapraszamy również na stronę mazuria