Marims 500 - łódź aluminiowa płaskodenna Kategoria projektowa C
Dodaj recenzję:-
Dostępność:
Brak (0 szt.)
Zaloguj się, aby zapytać o dostępność.Czas realizacji: 4-6 tygodni
Marims 500 to solidna, płaskodenna łódź aluminiowa do ratownictwa wodnego adresowana do Straży Pożarnej, Policji, WOPR-u, Inspekcji Ochrony Środowiska, Państwowych Straży Rybackich, sztabów kryzysowych i innych służb.
Łódź płaskodenna aluminiowa Marims 500 może być sterowana rumplem silnika zaburtowego lub za pomocą układu sterowniczego zamontowanego w konsoli. Może to być silnik z napędem śrubowym lub strugowodnym typu JET. Łódź posiada podwójne dno. Tworzy to szczelne komory wypornościowe. Wykonana jest z blachy o grubości 3 mm. Profilowane dno i burty usztywniają konstrukcję łodzi. Podłoga w kokpicie, półpokłady, podest dziobowy, podesty rufowe i pokrywy bakist wykonane z blachy antyposlizgowej - ryflowanej. Lekko podgięte do góry dno w części dziobowej pozwala na łatwiejszy dostęp do brzegu. Duża platforma i podwyższony reling w części dziobowej pozwalają na sprawniejsze prowadzenie akcji. Łatwiejsze podejmowanie ludzi, zwierząt i przedmiotów znajdujących się w wodzie. Opcjonalnie może być wyposażona w wykładaną na brzeg platformę umożliwiająca łatwiejszą ewakuację. Umożliwia też wprowadzenie wózka inwalidzkiego na pokład łodzi. Na dziobie można zamontować drabinkę dla płetwonurka. Łódź Marims 500 posiada kategorię projektową C potwierdzoną certyfikatem Polskiego Rejestru Statków nr CW/RCD/1969/2016. Pozwala to na użytkowanie łodzi na przybrzeżnych wodach morskich, zatokach, zalewach, jeziorach i rzekach, w warunkach wiatru o sile do 6 stopni w skali Beauforta. Do transportu łodzi można zastosować przyczepę z hakiem o regulowanej wysokości i wymiennym zaczepem. Wówczas można wykorzystać samochód ciężarowy.
Standardowe wyposażenie łodzi:
-
- płaskodenny kadłub wykonany z aluminium
- trzy otwierane bakisty
- komory wypornościowe - podwójne dno wzmocnione przekładkami
- wzmocniona pawęż przystosowana do montażu silnika
- ucho cumowe i dwa ucha holownicze na rufie
- korki do osuszania komór wypornościowych
- odpływ wody z kokpitu z korkiem
- burta w górnej krawędzi wzmocniona rurą aluminiową
Opcjonalne wyposażenie łodzi:
-
- Relingi z rur aluminiowych
- Knagi 4 sztuki
- Konsola sterownicza z przekładnią, kierownicą, sterociągiem, manetką i cięgnami
- Konstrukcja pod lampę zespoloną - składana
- Lampa zespolona z napisem STRAŻ z głośnikiem i manipulatorem
- dwie demontowalne bakisty na burtach
- "Linka życia" na burtach łodzi
- Kotwica składana z liną
- Koło ratunkowe z uchwytem
- Rzutka ratunkowa z uchwytem
- Pagaje 140 cm - 2 sztuki z uchwytami
- Bosak aluminiowy teleskopowy z uchwytami
- Akumulator z pojemnikiem i przewodami
- Drabinka na dziobie dla płetwonurka
- Światła nawigacyjne
- Szperacz ręczny z uchwytem
- Szperacz ręczny LED z uchwytem
- Pompa zęzowa elektryczna, automatyczna
- Instalacja elektryczna do urządzeń
- Fotel dla sternika i pasażera na bakistach rufowych
- Suwadło do regulacji położenia fotela sternika i pasażera
- Daszek osłaniający przestrzeń roboczą - składany i demontowalny
- Stolik roboczy na rufie przy siedzisku pasażera
- Gaśnica proszkowa 2 kg
- Odbijacze z linkami 4 sztuki
- Kamizelki asekuracyjne i ratunkowe
- Ubrania do pracy w wodzie
- Malowanie burt i napisy wg zamówienia ( straż RAL3000 )
- Pokrowiec na łódź
- Silnik zaburtowy o mocy maksymalnej 60 KM z manetką, zegarami ( obrotomierz z licznikiem motogodzin i trim ) ze zbiornikiem paliwa
- Przyczepa z hamulcem najazdowym z instalacją LED 12/24V
- Przyczepa z hakiem o regulowanej wysokości z instalacją LED 12/24V
- Koło zapasowe do przyczepy
- Pasy transportowe
Konstrukcja | Aluminium 3 mm grubości |
Długość łodzi | 4,82m |
Długość całkowita z podestami | 5,00m |
Szerokość całkowita | 1,93 m |
Szerokość dna | 1,48 m |
Wysokość kadłuba | 0,66 m |
Wysokośc burty | 0,70 m |
Zanurzenie | 0,06-0,12 m |
Masa własna łodzi | 350 kg |
Maksymalna nośność | 760 kg |
Maksymalna ilość załogi | 8 osób |
Maksymalna moc silnika | 36,8 kW / 50 KM |
Kategoria projektowa | C |
Certyfikat | Polski Rejestr Statków, CE |