MARIMS 680V2

MarimS 680 V2

Wyposażona jest w szeroką, opuszczaną platformę dziobową. Wzdłuż burt znajdują się bakisty spełniające funkcję siedzeń. Na rufie umiejscowiona jest zadaszona sterówka wewnątrz, której jest konsola sterownicza. Na rufie po obu stronach znajdują się wzmocnione platformy zabezpieczające silniki przed bocznym uderzeniem. Jest też dodatkowa platforma komunikacyjna między silnikami. Pod nią montowana jest drabinka teleskopowa. Pokład, furta dziobowa, trapy rufowe wykonane są z blachy aluminiowej ryflowanej/antypoślizgowej. Burty w połowie wysokości wzmocnione są profilem. Przy górnej krawędzi jest również wzmocniona i zabezpieczona profilem z tworzywa. Na platformie dziobowej może być zamontowana drabinka i uchwyty dla płetwonurka wpuszczane w powierzchię. Furta obsługiwana jest przez zestaw elektrohydrauliczny sterowane pilotami. Jeden z nich jest bezprzewodowy a drugi zamontowany na stałe blisko dziobu. Sterówka jest zadaszona i oszklona. Szyby wykonane są ze szkła hartowanego. Na szybie czołowej zamontowwana jest wycieraczka elektryczna. Na dachu może być zamontowana lampa zespolona, antena radary i radiotelefonu, sygnał dźwiękowy, oświatlenie nawigacyjne i robocze. Łódź może być wyposażona w żuraw z ręczną wciągarką samohamowną. Pagaje i bosaki mocowane są wzdłuż wewnetrznych burt. Zbiorniki paliwa wyposażone są w czujniki a zegary znajdują się na konsoli sterowniczej. Wlewy paliwa zamykane na klucz a odpowietrznikiwyprowadzone na zewnątrz. Komora zbiorników paliwa jest opróżniana z oparów za pomoca beziskrowego wentylatowa.

Dane techniczne

Konstrukcja kadłuba | aluminium |
Długość kadłuba | 7,20 m |
Szerokość kadłuba | 2,44 m |
Zanurzenie | 0,38 m |
Masa jednostki pustej | 1730 kg |
Maksymalna nośność | 1500 kg |
Maksymalna moc silnik(ów) | 2×150 KM |
Kategoria projektowa | C |
Maksymalna ilość osób | 10 |
Certyfikat | PRS |
